Έλενα Γεωργιάδου- Χανιά Κρήτης

Γεωργιάδου Έλενα
Παιγνιοθεραπεύτρια, Σύμβουλος Ψυχικής Υγείας, Θεατρολόγος MSc και εμψυχώτρια ομάδων.
Κέλυφος, χώρος θεραπείας και έκφρασης μέσω παιχνιδιού και τέχνης
Οδός Κασταλίας, Δαράτσος , 73100, Χανιά
Τηλ.2821034087
Κιν. 6981529139
Email: info@kelifos.gr
www.kelifos.gr

Η Έλενα Γεωργιάδου τα τελευταία χρόνια ζει και εργάζεται στα Χανιά ως Παιγνιοθεραπεύτρια, Σύμβουλος Ψυχικής Υγείας αλλά και ως Θεατρολόγος στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση. Είναι μέλος του Διεθνούς Οργανισμού Παιγνιοθεραπείας PTI (Play Therapy International), του Πανελλήνιου Δικτύου Αισθητηριακής Εκπαίδευσης & Θεραπείας Messy Play Greece και τέλος της Επιστημονικής Ένωσης για την Προώθηση της Εκπαιδευτικής Καινοτομίας (Ε.Ε.Π.Ε.Κ.).
Αποφοίτησε από το Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου του τμήματος Θεατρικών Σπουδών, Ναυπλίου το 2014. Η εκπαίδευση της στο θεραπευτικό παιχνίδι για παιδιά και εφήβους ξεκίνησε το 2015 από τον εκπαιδευτικό οργανισμό Apac Ltd, αναγνωρισμένη από τον οργανισμό PTI/PTUK και ολοκληρώθηκε το 2018. Στη συνέχεια συνέχισε για το Post Graduate Diploma και το 2019 κατέκτησε τον τίτλο: Παιγνιοθεραπεύτρια / Play and creative arts therapist.
Παράλληλα, το 2018 ολοκλήρωσε τις μεταπτυχιακές της σπουδές Master in Drama and Performing Arts in Educational and Lifelong Learning του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου. Συγχρόνως, πραγματοποίησε μετεκπαίδευση στις Διαταραχές άγχους σε παιδιά και εφήβους, από το Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών της Ιατρικής Σχολής.
Ο χώρος που επέλεξε να βαδίζει επαγγελματικά απαιτεί τη συνεχή επιμόρφωση και εποπτεία. Οι συνεχείς εκπαιδεύσεις, επιμορφώσεις που έχει πραγματοποιήσει περιλαμβάνουν: το 2012 την επιμόρφωση «Οι Τέχνες ως Θεραπεία: Θεωρία-Πράξη-Έρευνα». Στη συνέχεια το 2014-2015 παρακολούθησε τρεις τρίμηνους κύκλους Θεατρικού Παιχνιδιού και Παιδαγωγικές Θεάτρου στη σχολή του κ. Κουρετζή. Εκπαιδεύτηκε στο Γνωσιακό Συμπεριφορικό Δράμα για παιδιά με ΥΛΑ & Άσπεργκερ, διδάσκουσα την Χάρις Καρνέζη, παρακολούθησε την εκπαίδευση στο πρόγραμμα Αυτισμός και Παιχνίδι- SSIP (Social Skills Intervention Program). Το 2015 παρακολούθησα το εκπαιδευτικό σεμινάριο «Με όχημα το παραμύθι», δουλεύοντας σε παιδιά με ΔΑΦ μέσω του τραγουδιού και το 2017 συμμετείχε στο πρόγραμμα CYGNET: Πρόγραμμα υποστήριξης γονέων σχετικά με τις καταστάσεις αυτιστικού φάσματος .
Συνεχίζοντας, ύστερα από την θεραπευτική της εμπειρία με παιδιά και εφήβους αλλά και την εργασιακή της εμπειρία σε ειδικά και τυπικά Δημοτικά Σχολεία, πραγματοποίησε το 2020 μετεκπαίδευση στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση από το Πανεπιστήμιο Αιγαίου. Η εμπειρία της με τα παιδιά και με τους εφήβους την οδήγησε στο να παρακολουθήσει σεμινάρια και εκπαιδεύσεις που αφορούν στην ενίσχυση της σχέσης γονέα και παιδιού. Έτσι, το 2020 παρακολούθησε το Attachment Parenting για επαγγελματίες από την Attachment Parenting Hellas και το 2021 τον κύκλο της ασφάλειας (Circle of Security Parenting). Συγχρόνως, το 2021 εκπαιδεύτηκε στο Theraplay, μια προσέγγιση που ενισχύει το συναισθηματικό δεσμό γονιού-παιδιού αλλά και τη σύνδεση ολόκληρης της οικογένειας από το Theraplay Institute.
Κατά την περίoδο του Covid-19 εκπαιδεύτηκε στο πρόγραμμα “Messy, Sensory & ClayPlay: Το αισθητηριακό παιχνίδι ως μέσο ανάπτυξης, σύνδεσης & θεραπείας” από το Hehe – MessyPlay, Art&Therapy με εισηγητές την αναπτυξιακή ψυχολόγο Ελένη Οικονομίδου και τον Κεραμίστα Έκτορα Παλαμά.
Επίσης, ολοκλήρωσε ένα πρόγραμμα εκπαίδευσης στο StoryPlay® Level 1- Foundational Training, ένα μοντέλο που αξιοποιεί τη δύναμη της μεταφοράς θεραπευτικά σε ατομικό ή ομαδικό πλαίσιο.  
Αυτή την περίοδο είναι στη διαδικασία να ολοκληρώσει δυο εκπαιδεύσεις, στο μοντέλο Αποτελεσματικού Γονέα του Gordon Hellas και στο Βρεφικό Μασάζ από τον International Association of Infant Massage.

Facebooktwittergoogle_pluslinkedinmailFacebooktwittergoogle_pluslinkedinmail

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *